Custom Search

power supplyapple computer motherboardciscointel core i7 graphic card geforece 295linux

kaspersky nvidia graphic cardPc casingLatest graphic cardwindows vista

Thursday, March 12, 2009

Aku lari ke Kolam Keli....



Hari ni aku melawat kolam Bapak aku.. Dah berapa hari aku tangguh nak lawat kolam ikan keli dia..Sib baik lum kene perli.. Tengah Kerja, aku lari jap, Cabut!!!! Gi makan Jap pastu Hello bos(bapak) aku tanya kat mana, sekali dia cakap kat kolam, aku pon gi arrr.... Sampai kat kolam, dia citer la ngan aku plan2 yang dia nak wat...aku dengar je....Tapi bunyi berwawasan..... Lagi sebulan dah leh start wat pembenihan keli kata dia bila karen(Elektrik) dah masuk... Pembenihan keli??? Cam sempoi je..Apa yang dia citer kat aku, dia nak buat pembenihan ikan keli, pastu jual benih keli... Induk keli pon dia nak jual...Aku tengok induk keli dia besar-besar gak arr, dah nama pon induk... Bos aku ni memang pakar hal2 pertanian nih, sebab dia selalu bagi kursus pertanian, tak kira la pasal keli ke, lintah ke, fertigasi ke...memang pakar arr...
Tak lama pastu dah lama dia sembang ngan aku, aku tunggu masa nak celah je, ...nak bla ni, nak masuk keje balik..Pap! dia berenti bercakap ,aku pon, "ok lah yah saya masuk keje dulu".. Dengan penuh visi aku berlalu....Berjaya akhirnya..... la la la...

No comments:

Post a Comment

 
Template Provide By DailyGeeks